Sfaturile modelele de videochat pentru o silueta de invidiat pe timp de pandemie - Studio Videochat
15842
post-template-default,single,single-post,postid-15842,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Sfaturile modelele de videochat pentru o silueta de invidiat pe timp de pandemie

Sfaturile modelele de videochat pentru o silueta de invidiat pe timp de pandemie

Pandemia poate aduce multe kilograme in plus din cauza faptului ca plictiseala ne poate indemna sa mai rontaim ceva. Daca nu vreti sa intrati in depresie in aceasta perioada, modelele de videochat impreuna cu antrenorii lor va ofere cateva sfaturi prin care puteti sa incepeti sa va construiti un corp fabulos in aceasta perioada.

Nu este nevoie de echipament
„Exista o multime de antrenamente gratuite de facut in casa disponibile pe retelele de socializare realizate de catre instructori personali in aceasta perioada”, spune Mara, model de videochat. Puteti programa, de asemenea, sedinte individuale cu experti in fitness, prin FaceTime, sau puteti angaja un profesionist pentru a crea un program personalizat bazat pe obiectivele pe care le aveti si echipamentul pe care il puteti avea acasa.

O orientare generala este sa realizati doua-trei sesiuni de antrenament de forta pe saptamana folosind propria greutate corporala. Daca nu aveti greutati profesionale, obiectele de uz casnic, cum ar fi bidoanele cu apa, pungile umplute cu carti, si pungi de orez pot oferi o greutate suplimentara la fel ca halterele.

Evaluati cu atentie antrenamentele online
O prioritate maxima in acest moment este antrenamentul in siguranta. Acest lucru inseamna ca trebuie sa aveti grija in privinta tipurilor de exercitii pe care le faceti deoarece va puteti accidenta si mersul la spital in aceasta perioada nu este indicat.

Inainte de a va angaja in orice antrenament pe care il derulati online, uitati-va foarte bine la tipul de exercitii pe care ar trebui sa le faceti. „Cheia pentru exercitarea exercitiilor fizice in conditii de siguranta la domiciliu este sa nu depasiti sau sa schimbati sarcina pe care o depuneti in mod normal pe corpul vostru”, spune Raul, antrenorul modelelor de videochat.

De exemplu, daca de obicei nu efectuati alergari lungi ca parte a programului dvs. de gimnastica, nu este o idee buna sa incepeti sa faceti mai multe alergari kilometrice in fiecare zi acum, cand sunteti acasa, spune Raul.

Si daca incepeti sa faceti activitati de fitness noi acasa, Raul sfatuieste sa incepeti la nivelul novicilor si sa progresati incet pe masura ce corpul se adapteaza. Raul spune: „Daca faceti un exercitiu pentru prima data si orice lucru in miscare se simte ca un junghi, o intepatura sau devine suficient de incomod incat trebuie sa schimbati modul in care il faceti, este timpul sa va opriti.”

De asemenea, Raul recomanda masuri de siguranta de bun-simt, inclusiv exercitarea pe suprafete sigure, si sa nu faceti sarituri pe podelele din lemn de esenta tare, purtand sosete.